luni, 7 ianuarie 2008

Joc prim

Mă cheamă Rareş şi am 21 de ani. Nu stau printre golani şi chiar fumez tutun. Dacă ar fi să fiu şi mai explicit decât sunt deja aş spune că fumez Camel strong la nervi şi Camel lights în rest.
Dacă aş da explicaţii asupra alegerii mele de a începe să scriu aici aş părea cu siguranţă un pămpălău care n-are nimic mai bun de-a face cu timpul lui (oh, şi nu stau deloc prost cu activităţile.. de orice fel). Dacă nu aş explica, aş trece drept un snob. Cum echilibrul se presupune a fi starea perfectă, am să încerc să mă explic. Nu m-a părăsit iubita, asta pentru că n-am una, nu cred în iubire, pentru că n-am nevoie să-mi fie servit căcatul lumii ăsteia cu linguriţa, sunt anul III la arhitectură şi am un număr de restanţe egal cu numărul de ani de facultate, asta pentru că mi-e lene să mă pun cu burta pe carte. În timpul liber îmi omor spleen-ul călărind. Femei sau cai, tot una.

Scriu de lene. Scriu ca să nu dorm tot timpul. Scriu dintr-o erecţie intelctuală continuă şi pentru că o am foarte mare. Mintea.

Şi-acum nu mai scriu. Mă duc să-mi fac un duş şi-un ceai negru, şi-am plecat s-o ard dubios pe străzi molestând puştoaice deprimate aflate în momente critice ale vieţii.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Succes!